سوالات متداول

تعداد بازدید 3506



  پرسش: هزینه ثبت نام چه زمانی پرداخت می شود؟

پاسخ: بعد از اعلام نتایج خلاصه مقالات پذیرفته شده.

  پرسش: آیا با یک بار ثبت نام میتوان چند خلاصه مقاله فرستاد؟

پاسخ: بله.

 پرسش: هزینه خلاصه مقالات ارسالی چگونه است؟

پاسخ: خلاصه مقاله اول هزینه کامل، خلاصه مقاله دوم و بیشتر برای هر مقاله 50 درصد هزینه ثبت نام واریز شود.

 آیا امکان ارسال خلاصه مقاله مروری وجود دارد؟

پاسخ: بله، لازمه ی پذیرش مقالات ورودی، وجود حداقل دو منبع(refrence)از فعالیت های علمی انجام شده توسط نویسنده ی مسئول می باشد.

 پرسش: آیا امکان ارسال مقاله کامل وجود دارد؟

پاسخ: بله، به شرطی که حداقل دو منبع(refrence)مربوط به نویسنده باشد.

 پرسش: آیا می توانم مقاله ارسال کنم و حضور نداشته باشم؟

پاسخ: بله، موقع ارسال گزینه ارائه بصورت پوستر را انتخاب و اقدام نمایید.

 پرسش: فرمت ارسال خلاصه مقاله چگونه است؟

پاسخ: بصورت فایل ورد در بخش راهنما وجود دارد.

 پرسش: هزینه اسکان و تغذیه چگونه است؟

پاسخ: در سامانه ثبت نام و پرداخت هزینه بطور جداگانه اعلام خواهد شد.

 پرسش: دانشجویان یا فارغ التحصیلان کارشناسی امکان حضور و ارسال مقاله دارند؟

پاسخ: بله. به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

 پرسش: آیا امکان حضور در همایش بدون ارائه مقاله وجود دارد؟

پاسخ: بله. ثبت نام و پرداخت هزینه الزامی است.

 پرسش: امکان ارائه گواهی زود هنگام وجود دارد؟

پاسخ: خیر تحت هیچ شرایطی قبل از تاریخ همایش چنین امکانی فراهم نیست.

 پرسش: فرد ارائه کننده چگونه معلوم میشود؟

پاسخ: نویسنده مسئول زیر نام فرد ارائه کننده خط بکشد.

 پرسش: گواهی همایش شامل نام چه افرادی است؟

پاسخ: گواهی به نام ارائه کننده می باشد ولی نام سایر همکاران درج خواهد شد.

 پرسش: آیا دبیران آموزش و پرورش در حوزه علوم زیستی میتوانند در همایش مقاله ارائه دهند؟

پاسخ: یقینا استقبال خواهیم کرد. همکاران فرهنگی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان کارشناس ارشد ثبت نام نمایند. همکاران با مدارج بالاتر به عنوان دانشجوی دکترا یا استاد اقدام نمایند.