پرسش: هزینه ثبت نام چه زمانی پرداخت می شود؟
پاسخ: بعد از اعلام نتایج خلاصه مقالات پذیرفته شده.
پرسش: آیا با یک بار ثبت نام میتوان چند خلاصه مقاله فرستاد؟
پرسش: هزینه خلاصه مقالات ارسالی چگونه است؟
پاسخ: خلاصه مقاله اول هزینه کامل، خلاصه مقاله دوم و بیشتر برای هر مقاله 50 درصد هزینه ثبت نام واریز شود.
آیا امکان ارسال خلاصه مقاله مروری وجود دارد؟
پاسخ: بله، لازمه ی پذیرش مقالات ورودی، وجود حداقل دو منبع(refrence)از فعالیت های علمی انجام شده توسط نویسنده ی مسئول می باشد.
پرسش: آیا امکان ارسال مقاله کامل وجود دارد؟
پاسخ: بله، به شرطی که حداقل دو منبع(refrence)مربوط به نویسنده باشد.
پرسش: آیا می توانم مقاله ارسال کنم و حضور نداشته باشم؟
پاسخ: بله، موقع ارسال گزینه ارائه بصورت پوستر را انتخاب و اقدام نمایید.
پرسش: فرمت ارسال خلاصه مقاله چگونه است؟
پاسخ: بصورت فایل ورد در بخش راهنما وجود دارد.
پرسش: هزینه اسکان و تغذیه چگونه است؟
پاسخ: در سامانه ثبت نام و پرداخت هزینه بطور جداگانه اعلام خواهد شد.
پرسش: دانشجویان یا فارغ التحصیلان کارشناسی امکان حضور و ارسال مقاله دارند؟
پاسخ: بله. به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد اقدام نمایند.
پرسش: آیا امکان حضور در همایش بدون ارائه مقاله وجود دارد؟
پاسخ: بله. ثبت نام و پرداخت هزینه الزامی است.
پرسش: امکان ارائه گواهی زود هنگام وجود دارد؟
پاسخ: خیر تحت هیچ شرایطی قبل از تاریخ همایش چنین امکانی فراهم نیست.
پرسش: فرد ارائه کننده چگونه معلوم میشود؟
پاسخ: نویسنده مسئول زیر نام فرد ارائه کننده خط بکشد.
پرسش: گواهی همایش شامل نام چه افرادی است؟
پاسخ: گواهی به نام ارائه کننده می باشد ولی نام سایر همکاران درج خواهد شد.
پرسش: آیا دبیران آموزش و پرورش در حوزه علوم زیستی میتوانند در همایش مقاله ارائه دهند؟
پاسخ: یقینا استقبال خواهیم کرد. همکاران فرهنگی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان کارشناس ارشد ثبت نام نمایند. همکاران با مدارج بالاتر به عنوان دانشجوی دکترا یا استاد اقدام نمایند.